پیام اینستاگرامی مسی در رقابت های کوپا آمریکا

پیام اینستاگرامی مسی در رقابت های کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - در منطقه آمریکای جنوبی، جام ملت های این منطقه یا همان کوپا آمریکا در حال برگزاری است و لیونل مسی هم به همراه تیم ملی آرژانتین حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، کوپا آمریکا 2021 برای تیم ملی آرژانتین چندان خوب و مقتدرانه شروع نشد و این تیم در اولین بازی خود با حضور لیونل مسی به تساوی یک بر یک مقابل تیم ملی شیلی رسید. تک گل تیم ملی آرژانتین را در آن بازی لیونل مسی به ثمر رساند و او به شکلی بسیار زیبا این کار را انجام داد و از روی یک ضربه ایستگاهی این گل را زد.

مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین فشار زیادی را تحمل می کند چرا که او هرگز با آرژانتین نتوانسته است در این رقابت ها به قهرمانی برسد و شکست های تلخی را در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا در دوره های گذشته تجربه کرده است.

مسی برای روحیه دادن به آرژانتینی به تازگی با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:"ما به تلاش ادامه می دهیم و برای برد در هر بازی تلاش می کنیم. زنده باد آرژانتین."

شرایط دور گروهی کوپا آمریکا 2021 به گونه ای است که آرژانتین قطعا صعود خواهد کرد و خیلی بعید است که اتفاق دیگری غیر از این رخ دهد اما باید دید که در مراحل حذفی عملکرد آرژانتین چگونه خواهد بود.

1470