بحث بین کارشناسان فوتبال: چرا پوگبا در تیم ملی بهتر از منچستریونایتد بازی می‌کند؟

بحث بین کارشناسان فوتبال: چرا پوگبا در  تیم ملی بهتر از منچستریونایتد بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – پل پوگبا در دیدار شب گذشته فرانسه مقابل آلمان عالی بازی کرد. او آن قدر خوب بود که یک بحث بین پاتریک ویرا و روی کین شکل گیرد و یک سوال مهم مطرح شود: چرا پوگبا در تیم ملی فرانسه بهتر از منچستر یونایتد بازی می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، روی کین در جریان یک گفت و گو در ITV گفته: ببینید. ما همچنان درباره پوگبا صحبت می‌کنیم. شکی نیست که او بازیکنی با استعداد است. هنوز از او چیزهای بیشتری می‌خواهم. مخصوصا زمانی که برای منچستریونایتد بازی می‌کنند. قطعا او در تیم ملی فرانسه در احاطه بازیکنان بهتری است و در اتمسفر راحت‌تری کار می‌کند. او در سمت چپ بازی می‌‌کند و به سمت مرکز می‌آید.

روی کین در ادامه گفته: فکر می‌کنم زمانی که او در یونایتد است مسئولیت پذیر نیست. شاید بیش از حد مسئولیت برای او تعیین می‌شود یا شاید بازیکنانی که به آن اندازه خوب باشند در کنار او حضور ندارند. می‌دانم که در تیم ملی فرانسه اینگونه مسئولیت‌ها را با دیگر بازیکنان  تقسیم می‌کند. شاید در منچستر یونایتد او بیش از حد محصور شده و شاید این دلیلی است که باعث فشار بیشتر او شده. مطمئنا بین پوگبای منچستریونایتد و پوگبای تیم ملی فرانسه تفاوت وجود دارد.

پاتریک ویرا هم در این زمینه گفته: فکر می‌کنم تفاوت عملکرد مربوط به سیستم باشد. او در تیم ملی احساس راحتی بیشتری نسبت به منچستر دارد. قطعا او یک رهبر و یک بازیکن مهم است. زمانی که او در منچستر بازی می‌کند باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشد.

1101