حاج‌صفی چطور بهترین بازیکن ایران و عراق شد؟

حاج‌صفی چطور بهترین بازیکن ایران و عراق شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که آمار و ارقام می گویند کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار دو تیم ایران و عراق انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند برخی سردار آزمون را بهترین بازیکن دیدار ایران و عراق می دانند اما نباید از بازی خوبی احسان حاج صفی گذشت. احسان حاج‌صفی پاسِ تنها گل‌ بازی را به سردار آزمون داد و هفت مرتبه خطر را از دروازه ایران دور کرد. او در بازی برابر عراق توانست به خوبی به عنوان دفاع کنار در زمان حمله و دفاع وظایفش را به درستی انجام دهد و اگر خوش شانس بود و مهدی طارمی خودش را به پاس بلندی که او پشت دفاع عراق فرستاد می رساند می توانست دو پاس گل را به نام خودش ثبت کند.

عملکرد حاج صفی در نیمه اول بازی با بحرین در خط میانی مورد انتقاد قرار گرفته بود اما امشب نمایش خوبی برابر عراق داشت و پاسخ منتقدان را به بهترین شکل ممکن داد. در صورت موفقیت تیم ملی در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و صعود ایران به جام جهانی قطر حاج صفی برای سومین بار پیاپی حضور در جام جهانی را تجربه می کند. او در جام جهانی 2014 و 2018 پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده است و بی شک امیدوار است در جام جهانی 2022 قطر بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را به بازو ببندد. افتخاری که نصیب کمتر بازیکنی در تاریخ فوتبال ایران شده است. 

9697