علامت مهم مدیر ورزشی سویا در مورد آینده کاپیتان رئال مادرید

علامت مهم مدیر ورزشی سویا در مورد آینده کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مونچی مدیر ورزشی سویا اعلام کرد که سرجیو راموس برای تمدید قراردادش با رئال مادرید در تماس است و به همین خاطر بازگشتش به سانچز پیزخوان منتفی است.

به گزارش فوتبالی، مونچی در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. اخیرا شایعه شده بود که سویا با پیشنهادی پنج ساله و دستمزد سالانه هفت میلیون یورو به دنبال خرید راموس است. راموس با اتمام قراردادش با رئال مادرید در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل می شود اما در روزهای اخیر علائم مثبتی در مورد تمدید قرارداد وی با رئال منتشر شده است. راموس جمعه گذشته جلسه ای با فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید داشته است. مونچی نیز با تائید این خبر گفت:" راموس بازیکن رئال است و فکر می کنم که در حال مذاکره برای ماندن در همان جاست. این چیزی است که می توانم در موردش بگویم."

راموس قبول کرده که با قراردادی یک ساله و  کاهش ده درصدی دستمزد در رئال مادرید بماند و بدین ترتیب به نظر می رسد که کاپیتان رئال مادرید تا سال 2022 در این تیم می ماند.

از سویی مونچی در مورد شایعاتی که در مورد تمایل سویا به جیان کارلو مدافع میانی ساسولو یا سامو کاستیخو بازیکن مالاگایی مطرح شده هم صحبت کرد:" بازیکنان جذابی هستند. نام بازیکنان زیادی پیرامون سویا مطرح شده اما فعلا خبری نیست."

4125