محرومیتی سنگین در انتظار ستاره تیم ملی اتریش به علت توهین نژادپرستانه

محرومیتی سنگین در انتظار ستاره تیم ملی اتریش به علت توهین نژادپرستانه

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا تصمیم گرفته است که به خاطر خوشحالی جنجالی مارکو ارناتوویچ پس از گلزنی در بازی اتریش و مقدونیه شمالی در یکشنبه گذشته در هفته اول یورو، پرونده انضباطی باز کند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم پس از ثبت گل سوم اتریش در مقابل مقدونیه شمالی در پیروزی سه بر یک تیمش، جمله زشتی را به آلوسکی بازیکن تیم حریف گفت و به مادرش توهین کرد.  در حقیقت داوید آلابا مدافع تازه وارد رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی اتریش در این صحنه خیلی سعی کرد که جلوی دهان آرناتوویچ را بگیرد اما در هر صورت به نظر می رسد که این جملات قرار است که به شدت کار دست آرناتوویچ و تیم ملی اتریش بدهد و به احتمال زیاد این بازیکن با محرومیتی شدید مواجه خواهد شد و ادامه یورو را از دست می دهد. 

آرناتوویچ سعی کرد که عذرخواهی کند و مدعی شد که برنامه ای برای رفتار نژادپرستانه نداشته است اما به نظر می رسد که اصالت صربستانی وی باعث شده تا به بازیکن مقدونیه توهین کند. صربستان و مقدونیه هر دو از کشورهایی هستند که پس از تجزیه یوگسلاوی به کشورهایی مستقل تبدیل شدند.

آرناتوویچ اصالتی صربستانی دارد و آلوسکی بازیکن تیم مقدونیه شمالی اصالتی از آلبانی را دارد، دو کشوری که سالهاست با هم در جنگ هستند و به همین خاطر بود که آرناتوویچ به این بازیکن و مادرش توهین کرد. حالا به احتمال زیاد ستاره تیم ملی اتریش با محرومیتی شدید و سنگین مواجه می شود و ادامه یورو را از دست می دهد.

4125