استراماچونی در برنامه جدید اسکای اسپورت با حضور دی مارتزیو

استراماچونی در برنامه جدید اسکای اسپورت با حضور دی مارتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی مشهور شبکه اسکای اسپورت، به تازگی تصویری را از خودش در کنار استراماچونی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است و اعلام کرده که استراماچونی قرار است در برنامه جدید او حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دی مارتزیو که خبرنگاری مطرح در حوزه نقل و انتقالات و همچنین فوتبال اروپا به شمار می رود، قرار است در برنامه The Original شبکه اسکای اسپورت، برای این سری، استراماچونی را به عنوان مهمان و کارشناس داشته باشد و به همین علت یک تصویر از خودش در کنار استراماچونی سرمربی اسبق استقلال، منتشر کرده است و لوکیشن این عکس بنای کولوسئوم در شهر رم ایتالیا است.

دی مارتزیو در توضیحات این تصویر نوشته است:"من، استراماچونی و کولوسئوم آماده هستیم. با The Original در اسکای اسپورت خیلی زود شما را می بینیم." تا بدین ترتیب خبر از این برنامه جدید با حضور استراماچونی سرمربی اسبق استقلال داده باشد. البته مشخص نیست این برنامه درباره فوتبال اروپاست یا ایتالیا و یا مربوط به یورو 2020، اما چیزی که می شود متوجه شد، کارشناس بودن استراماچونی در این برنامه است.

گفتنی است که آندره آ استراماچونی در سال 2019 در مقطعی سرمربی باشگاه استقلال بود و اخیرا هم حرف و حدیث های زیادی پیرامون او و نیمکت استقلال مطرح شده بود که البته به نتیجه نرسید. سرمربی اسبق استقلال از این باشگاه به شکایت کرده و استقلال را به پرداخت یک میلیون و سیصدهزار یورو محکوم کرده است. استقلال این حکم را به دادگاه بین المللی کاس برده و هر دو طرف منتظر رای دادگاه کاس هستند.

1470