دین‌محمدی: استقلال با بردن پرسپولیس در یک چهارم قهرمان جام حذفی می‌شود

دین‌محمدی: استقلال با بردن پرسپولیس در یک چهارم قهرمان جام حذفی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: آبی‌پوشان تهرانی با غیرت و انگیزه خود برای برد در این شهرآورد بزرگ به میدان خواهند رفت و به طور حتم با غلبه بر رقیب سنتی قهرمان جام حذفی می‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به قل از ایرنا، سیروس دین‌محمدی با اشاره به قرعه‌کشی جام حذفی و رویارویی استقلال با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: آخرین شانس استقلال برای تصاحب جام و کسب عنوان قهرمان جام حذفی است و باید در این تورنمنت به موفقیت برسد.

وی افزود: به طور حتم جدال این دو تیم بزرگ پایتخت فینال زود هنگام جام حذفی است و هر تیمی که بتواند در این جدال به پیروزی برسد قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به خوبی می‌داند در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی ندارد و باید جام حذفی را به نام خود سند بزند برای همین انگیزه‌های فراوانی برای غلبه بر رقیب خود خواهد داشت.

دین‌محمدی تصریح کرد: آبی‌پوشان تهرانی با غیرت و انگیزه برای برد در این شهرآورد بزرگ به میدان خواهند رفت و به طور حتم با غلبه بر رقیب سنتی قهرمان می‌شوند.

وی تاکید کرد: همه از استقلال انتظار دارند در جام حذفی به موفقیت رسیده و این یک انتظار به حق و کاملا طبیعی از تیمی است که میلیون‌ها هوادار دارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر اختلافات داخلی استقلال به پایان رسیده و این تیم برای بازی‌هایی که پیش رو دارد، آماده شود.

۴۱۵۴