گاف فروشگاه اینترنتی بارسلونا: فروش پیراهن دیپای

گاف فروشگاه اینترنتی بارسلونا: فروش پیراهن دیپای

پایگاه خبری فوتبالی - فروشگاه  اینترنتی رسمی باشگاه بارسلونا روز شنبه به صورت رسمی فروش پیراهن تیم کاتالان با اسم ممفیس دیپای را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که طبیعتا مقامات بارسلونا دلیل این اتفاق را یک اشتباه اینترنتی می دانند اما از این اشتباه می توان این برداشت را داشت که بارسا همه چیز را برای خرید دیپای آغاز کرده و این انتقال رسمی شده است و بارسا حتی خود را برای فروش پیراهن مهاجم هلندی لیون هم آغاز کرده است.

البته هواداران وقتی که به صفحه فروش پیراهن دیپای می رفتند، نمی توانستند آن را بخرند و با این پیام مواجه می شدند که وبسایت در دست تعمیر است. بدین ترتیب نمی توانستند که اسم یا شماره پیراهن ملی پوش هلندی را انتخاب کنند و فعلا مشخص نیست که بارسایی ها چه شماره ای را برای وی در نظر گرفته اند.

دیپای در حال حاضر مهمترین بازیکن مورد نظر بارسلونا است که رونالد کومان مربی هلندی اصرار زیادی به خرید وی دارد. دیپای فعلا روی حضور در اردوی تیم ملی هلند در یورو تمرکز دارد اما بارسلونا همه تلاش خود را انجام می دهد تا این بازییکن را به خدمت بگیرد. بارسلونا سه شنبه شب قرار است که پیراهن جدید خود برای فصل 22-2021 را به صورت رسمی معارفه کند.

4125