بایرن مونیخ برای خرید مدافع 23 ساله آژاکس دست به کار شد

بایرن مونیخ برای خرید مدافع 23 ساله آژاکس دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - اخبار در آلمان حاکی از آن است که بایرن مونیخ شرایط خرید نصیر مزراوی مدافع راست مراکشی آژاکس را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، هر چند که بایرن با حضور پاوارد و سار نیازی به خرید در پست دفاع راست حس نمی کند اما باواریایی ها در نظر دارند که از پاوارد در پست دفاع میانی و به عنوان جانشین آلابا استفاده کنند و به همین خاطر به سراغ مدافع راست 23 ساله آژاکس رفته اند.

مزراوی از سال 2006 و در سن 9 سالگی وارد آکادمی آژاکس شده که از سال 2018 وارد تیم بزرگسالان شده است. نصیر می توانست برای تیم ملی هلند هم بازی کند اما در نهایت ترجیح داد که برای کشور مراکش بازی کند که تا کنون دوازده بازی ملی هم در کارنامه داشته و دو گل به ثمر رسانده است و انتقال به بایرن مونیخ می تواند گام مهمی در دوران فوتبالش باشد و زیر نظر ناگلسمن سرمربی جدید باواریایی ها می تواند دوران فوتبالش را متحول کند. البته او در تیم ملی مراکش نیز رقیب سرسختی نظیر اشرف حکیمی را دارد که در اینتر خوش درخشید و حالا نامش پیرامون پی اس جی مطرح شده و تیم فرانسوی می خواهد برای خرید وی 60 میلیون یورو هزینه کند.

بایرن مونیخ پیش از این شرایط خرید سرجینیو دست دیگر دفاع کناری اژاکس را هم دنبال می کرد که در نهایت این بازیکن راهی بارسلونا شد.

4125