سرمایه‌گذاری جدید بکام: برقی کردن خودروهای کلاسیک

سرمایه‌گذاری جدید بکام: برقی کردن خودروهای کلاسیک

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام در حوزه خودروهای برقی سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش فوتبالی، بکام ده درصد از سهام شرکت "لوناز دیزاین" را خریده است. این شرکت انگلیسی که مقر آن در منطقه سیلورستون است، در حوزه برقی کردن خودروهای کلاسیک بریتانیا فعالیت می کند: رولز رویس، رنج روور، بنتلی، جگوار و ...

دیوید بکام در سالهای اخیر در حوزه های مختلفی سرمایه گذاری کرده است. این بازیکن یکی از سهامداران شرکت "گیلد اسپورتز" است که تیم بازیهای آنلاین است. او همچنین مالکیت باشگاه اینتر میامی در فوتبال آمریکا را هم به عهده دارد. دیوید اخیرا بخشی از سهام باشگاه "سلولار گودز"  را خریده است، شرکتی که در حوزه تولید داروهای پزشکی از گیاه شاهدانه (گیاه حشیش) فعالیت می کند.

آخرین سرمایه گذاری بکام مربوط به خودروهای برقی بوده است. شرکت انگلیسی لوناز دیزاین اعلام کرد که ده درصد از سهامش را به بکام فروخته است.این شرکت که در سال 2018 تاسیس شده است، به تغییر سیستم خودروهای کلاسیک می پردازد تا به جای سوخت های فسیلی از سوخت الکترونیکی استفاده کنند.  قیمت خودروهای این شرکت بین 278 تا 580 هزار یورو است. 

جان هیلتون مدیر فنی سابق  تیم رنو در مسابقات فرمول یک، مهندس اصلی خودروهای این شرکت است. او در سال 2005 و 2006 در آماده کردن خودروهای فرناندو آلونسو  نقش داشت و به قهرمانی وی کمک کرد. 

4125