مقایسه عکس کودکی مسی با سه پسرش توسط همسر مسی!

مقایسه عکس کودکی مسی با سه پسرش توسط همسر مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارد و آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی به تازگی با انتشار یک تصویر، عکس کودکی های لیونل مسی را در کنار عکس بچه هایش گذاشته است و تصویر جالبی ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، همسر لیونل مسی این تصویر را منتشر کرده است که در آن عکس بچگی های لیونل مسی در کنار عکس سه پسرش یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو قرار دارد. به نظر می رسد که همسر مسی یک عکس با کیفیت از کودکی های لیونل مسی پیدا کرده است تا آن را با عکس بچه هایش مقایسه کند اما باز هم از روی کیفیت تصاویر خیلی راحت می توان لیونل مسی را پیدا کرد و حتی به سراغ تفاوت های چهره کودکی لیونل مسی با بچه هایش نرفت!

البته پسر های مسی از نظر چهره تشابه های زیادی هم با مسی دارند، به عنوان مثال به اعتقاد کاربران شبکه های اجتماعی، تیاگو، پسر بزرگ لیونل مسی بین هر سه پسر مسی بیشترین تشابه چهره را به فوق ستاره آرژانتینی دارد.

مسی این روز ها در اردوی تیم ملی آرژانتین است چرا که به زودی رقابت های کوپا آمریکا استارت می خورد و تمرکز مسی روی این رقابت ها خواهد بود.

1470