دو راه پیش‌روی کریستیانو رونالدو برای تابستان آینده

دو راه پیش‌روی کریستیانو رونالدو برای تابستان آینده

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان فصل 2020/21 و اینکه به زودی رقابت های یورو 2020 آغاز می شود، کریستیانو رونالدو در این تابستان باید تصمیم مهمی را درباره آینده خود بگیرد و به طور کلی دو راه پیش‌رو دارد و باید دید که کدام راه را برای آینده اش انتخاب می کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در فصلی که گذشت، از نظر تیمی عملکرد خوبی در یوونتوس نداشت و بیانکونری ها در سری آ چهارم شدند و در لیگ قهرمانان اروپا هم توفیقی نداشتند و زود حذف شدند و تنها در رقابت های کوپا ایتالیا بود که در جام های پایان فصل به قهرمانی رسیدند.

اکنون به گفته اسکای اسپورت ایتالیا، کریستیانو رونالدو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، دو راه پیش رو دارد. راه اول این است که تصمیم بگیرد در یوونتوس بماند و سال پایانی قرارداد خود با این باشگاه را هم در تورین باشد و با همین دستمزدی که دارد به کارش ادامه دهد.

راه دوم این است که کریستیانو رونالدو قصد ترک یوونتوس را داشته باشد. در این صورت رونالدو مجبور خواهد بود دستمزد خود را کاهش دهد چرا که در حال حاضر باشگاهی مثل منچستریونایتد که مشتری اصلی کریستیانو رونالدو می تواند باشد، توان پرداخت دستمزد او در یوونتوس را نخواهد داشت.

1470