خانه تکانی اسکوچیچ جلوی کامبوج؟

خانه تکانی اسکوچیچ جلوی کامبوج؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا در بازی با کامبوج شاهد ترکیبی کاملا متفاوت به نسبت به دو بازی قبلی تیم ملی خواهیم بود؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه دراگان اسکوچیچ گفته که کامبوج را به هیچ عنوان دست کم نخواهد گرفت منتهی با توجه به آنکه نتیجه این بازی تاثیری روی وضعیت تیم ملی در پایان این مرحله نخواهد داشت و نتایج و امتیاز بازیهای تیمهای حاضر در گروه سوم مقابل کامبوج حذف خواهد شد، این احتمال وجود دارد که اسکوچیچ، در بازی فردا بخواهد تیمش را با تغییرات زیادی به میدان بفرستد.

این احتمال را به این دلیل می‌توان جدی گرفت که سردار آزمون، احسان حاج‌صفی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی چهار بازیکنی هستند که اگر جلوی کامبوج اخطار بگیرند، دیدار حساس با عراق را از دست خواهند داد و با توجه به اینکه بعید است تیم ملی در بازی فردا شب کار سختی داشته باشد، شاید اسکوچیچ تصمیم بگیرد به جز این چهار بازیکن، به چند ستاره دیگر تیمش هم استراحت بدهد.

اولین تغییر احتمالی در تیم ملی، می‌تواند استراحت به علیرضا بیرانوند باشد و اسکوچیچ در بازی فردا شب از امیر عابدزاده استفاده کند.

در خط دفاعی، می‌توان شاهد تغییر کلی در ترکیب تیم ملی بود. با توجه به تک اخطاره بودن کنعانی‌زادگان، شاید اسکوچیچ نه تنها به او استراحت دهد بلکه از شجاع خلیل‌زاده هم در بازی فردا استفاده نکند و با زوج مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی به مصاف کامبوج برود ضمن آنکه در سمت راست خط دفاع هم این احتمال وجود دارد که سیامک نعمتی جای صادق محرمی را در ترکیب اصلی بگیرد.

در خط میانی و با توجه به وضعیت احسان حاج‌صفی، شاید سعید عزت‌اللهی دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد. غیبت امیری هم جلوی کامبوج قطعی است و با توجه به تک اخطاره بودن ترابی، می‌توانیم شاهد بازگشت علیرضا جهانبخش به ترکیب اصلی باشیم. 

در خط حمله هم اسکوچیچ می‌تواند به دو مهاجم اصلی تیمش به خصوص سردار آزمون استراحت دهد و از کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی به عنوان زوج خط حمله‌اش استفاده کند.

دیدار با کامبوج، فرصت خوبی برای مهدی قایدی هم خواهد بود که از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود. او هم می‌تواند به عنوان بازیکن لب خط بازی کند هم اینکه نقش یکی از مهاجمان تیم ملی را داشته باشد و باید دید اسکوچیچ برای او چه برنامه‌ای خواهد داشت.

1984