پوگبا و کامنت جنجالی: مقصد بعدی تورین است!

پوگبا و کامنت جنجالی: مقصد بعدی تورین است!

پایگاه خبری فوتبالی – پل پوگبا که یوونتوس را به شدت خواهان خود می‌بیند در یک کامنت اینستاگرامی شایعات مربوط به حضورش در تورین را قوت بخشید.

به گزارش فوتبالی، از مدت‌ها پیش شایعات زیادی درباره احتمال جدایی پوگبا از منچستریونایتد شنیده می‌شود. او در سال ۲۰۱۶ از یوونتوس جدا شد و به جمع شیاطین سرخ اضافه شد. قرارداد پوگبا سال آینده به پایان می‌رسد و اگر با منچستر یونایتد تمدید نکند در پایان همین امسال به صورت رایگان جدا می‌شود.

یکی از مهم‌ترین تیم‌های خواهان پوگبا تیم سابق او یعنی یوونتوس است. بسیاری می‌گویند شاید همین امسال هم پوگبا با یووه قرارداد امضا کند و اخبار زیادی در این زمنیه منتشر شده. حالا هم خود پوگبا در یک کامنتت به شایعات دامن زده. او در یک پست اینستاگرامی به معرفی یک زمین پرداخته تا افراد در آن بتوانند رایگان فوتبال بازی کنند. کلودیو مارکیزیو، بازیکن سابق یوونتوس با نام مستعار پرینسیپینو زیر این پست نوشته: به یکی از این‌ها در تورین نیاز داریم. ادامه بده... برگرد..

نکته جالب پاسخ پوگباست که نوشته: باشد پریسنسیپینو. مقصد بعدی تورین خواهد بود!

حال باید دید این کامنت پوگبا تنها منظورش تهیه یک زمین برای شهر تورین است یا پوگبا خودش را گفته که به زودی به شهر تورین می‌رود.

1101