دفاع مدافع منچسترسیتی از تاکتیک‌های گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان

دفاع مدافع منچسترسیتی از تاکتیک‌های گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع انگلیسی منچسترسیتی معتقد است که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی این تیم نباید به خاطر تاکتیک‌هایش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی سرزنش شود. 

به گزارش فوتبالی، روز هشتم خرداد ماه دو تیم چلسی و منچسترسیتی از چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دراگائو پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان آبی‌های لندن با تک گل کای هاورتز به پیروزی رسیدند و برای دومین بار در تاریخ باشگاه‌شان، جام قهرمانی چمپیونز لیگ را بالای سر بردند. پس از آن دیدار، پپ گواردیولا به دلیل بیرون گذاشتن دو هافبک دفاعی خود از ترکیب، رودری و فرناندینیو مورد انتقاد شدید رسانه‌ها و هواداران این تیم قرار گرفت. 

به نقل از سایت گل، کایل واکر مدافع راست منچسترسیتی در این باره به دیلی میل گفت: "گوش کنید، مردم می‌توانند حرف بزنن. من از برخی مردم پیام‌هایی بابت تاکتیک‌های گواردیولا در فینال دریافت کردم. فوتبال همین است و در 90 دقیقه آن، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. واضح است که می‌خواستیم نتیجه جور دیگری رقم بخورد و مربی ما فکر کرد که این بهترین تاکتیک برای آن دیدار حساس است. هر وقت گواردیولا پیروز می‌شود، کسی راجع به آن حرفی نمی‌زند، اما وقتی یک اشتباه بکند، همه رسانه‎‌ها و مردم او و توانایی‌هایش را زیر سوال می‌برند."

4416