مدافع منچسترسیتی: فینال مقابل چلسی همانند بازی شطرنج است

مدافع منچسترسیتی: فینال مقابل چلسی همانند بازی شطرنج است

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع انگلیسی منچسترسیتی انتظار یک بازی سخت مقابل چلسی را دارد و معتقد است که در فینال، بازیکنان بزرگ تفاوت‌ها را رقم خواهند زد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 دو تیم منچسترسیتی و چلسی در مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم دیگر خواهند رفت. این دو تیم تاکنون در سال 2021 سه بار به مصاف هم رفته‌اند که در آن چلسی دو بار به پیروزی رسیده است.

به نقل از اسکای اسپورتس، کایل واکر در خصوص این دیدار گفت: "چلسی را می‌شناسیم و دفعات زیادی با آن‌ها بازی کردیم و بازی فینال همانند یک بازی شطرنج است. فکر می‌کنم که بازیکنان بزرگ در لحظات مهم، تفاوت‌ها را رقم خواهند زد. خوشبختانه ما بازیکنانی خوبی در اختیار داریم که می‌توانند در این شرایط کمک کنند. چلسی حریف سرسختی است و در این فصل چند بار ما را شکست دادند. بازی بسیار دشواری است و ما باید در این دیدار به پیروزی برسیم."

واکر در ادامه افزود: "این تنها جام باشگاهی است که تاکنون برنده نشده‌ام. از زمان پیوستنم به سیتی، رویای حضور در فینال و فتح این جام را دارم. شنیدن سرود چمپیونزلیگ و رد شدن از کنار جام، حس بی نظیری خواهد داشت."

4416