لیگ یک/ بادران ۲ - استقلال ملاثانی ۱؛ نارنجی‌پوشان تهران فکر صعود دارند

لیگ یک/ بادران ۲ - استقلال ملاثانی ۱؛ نارنجی‌پوشان تهران فکر صعود دارند

پایگاه خبری فوتبالی- بادران تهران در دیداری نزدیک توانست به برتری مقابل استقلال ملاثانی برسد و موقتا صدرنشین شود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم بادران تهران که پس از روند خوب خود در مسابقه قبل شکست خورده بود، از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه کارگران به مصاف استقلال ملاثانی، یکی از گزینه‌های سقوط رفت.

بادران بازی را خوب شروع کرد و پس از ایجاد یک حمله، در دقیقه ۸ روی ضربه کرنر علی خسروی از جناح راست زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر مرتضی خراسانی به گل اول دست پیدا کرد.

مرتضی خراسانی که زننده گل اول بود، در دقیقه ۳۸ با نفوذ از سمت چپ محوطه جریمه استقلال ملاثان و خطایی که روی او اتفاق افتاد، یک پنالتی گرفت تا حمید کاظمی آن را تبدیل به گل کند و شاگردان روانخواه را با دو گل پیش بیاندازد.

بادران که در خط دفاعی متزلزل نشان می‌داد، در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول با خطای محمد رستمی در داخل محوطه جریمه خودی، یک پنالتی به استقلال ملاثانی داد تا سجاد عبدویی، پنالتی‌ای که گرفته بود را وارد دروازه کند.

در نیمه دوم بازی درگیرانه و فیزیکی رقم خورد که اخراج یک بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی استقلال ملاثانی، نتیجه آن بود تا در نهایت بادران تهران موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی شود و شکست هفته قبل را جبران کند.

بادران تهران با کسب این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد، اما تیم هوادار در صورت تساوی یا برتری در دیداری که اکنون در حال برگزاری است، رتبه اول را از شاگردان روانخواه پس می‌گیرد.

6641