لیگ یک/ قشقایی شیراز 3 - گل‌ریحان البرز 2؛ گل ریحان یک قدم تا قطعی شدن سقوط

لیگ یک/ قشقایی شیراز 3 - گل‌ریحان البرز 2؛ گل ریحان یک قدم تا قطعی شدن سقوط

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان هرمزی با کامبک سه گله مقابل حریف کرجی موفق شدند پیروزی در هفته بیست و هشتم لیگ یک را از آن خود کنند.

به گزارش فوتبالی، در تقابل تیم‌های پایین جدولی لیگ یک در هفته بیست و هشتم، امشب تیم فوتبال قشقایی شیراز در خانه میزبان گل‌ریحان البرز بحران‌زده بود؛ قشقایی برای فرار از منطقه قرمز به دنبال سه امتیاز خانگی بود و کرجی‌ها هم برای زنده نگه داشتن کورسوی امیدشان به دنبال کسب امتیاز در مقابل قشقایی بودند. چند حمله زردپوشان میزبان ثمری برای این تیم نداشت.

اما روی یک ضدحمله و کار تیمی زیبا، فرید امیری توانست گل اول بازی را به سود گل ریحان البرز بزند اما برتری گل‌ریحان دوامی نداشت و سه دقیقه پس از این گل، شاگردان هرمزی توانستند بازی را به تساوی بکشانند؛ در نیمه دوم فوتبال تهاجمی قشقایی برای رسیدن به پیروزی باعث شد تا کامبک آن‌ها تکمیل شود و با دو گل دیگر، حساب کار سه بر یک به سود قشقایی شد تا شیرازی‌ها در آستانه کسب سه امتیاز خانگی قرار گرفتند.

البته که رد و بدل شدن چهار گل میان دو تیم پایان کار نبود و گل ریحان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما آن‌ها در جبران نتیجه شکست ناکام بودند تا پس از بازی پر ماجرای هفته گذشته، این‌بار از سفر به شیراز دست خالی بازگردند و حالا یک شکست دیگر می‌تواند سقوط زودهنگام آن‌ها را به رقابت‌های لیگ دسته دوم قطعی کند.

قشقایی با پیروزی که مقابل گل‌ریحان به دست آورد و با توجه به شکست استقلال ملاثانی، توانست 33 امتیازی شود و در جایگاه پانزدهم جدول موقعیت خود را تثبیت کرد و آن‌ها با یک پیروزی دیگر می‌توانند تا 4 پله در جدول رده‌بندی لیگ یک صعود کنند؛ گل ریحان هم با شکست مقابل قشقایی، با 18 امتیاز از 28 مسابقه قعرنشین جدول باقی ماند.

6641