النصر پیشنهاد 8 میلیونی برای ماشاریپوف را رد کرد

النصر پیشنهاد 8 میلیونی برای ماشاریپوف را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه البلاد عربستان نوشت که باشگاه النصر پیشنهاد 8 میلیون دلاری برای جذب ماشاریپوف را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه البلاد عربستان در خبری مدعی شد که هیئت مدیره باشگاه النصر به ریاست مسلی آل معمر پیشنهاد 8 میلیون دلاری برای جذب جلال الدین ماشاریپوف را از سوی باشگاه شباب الاهلی دبی رد کرده است.
این روزنامه نوشت که النصر برای فصل بعد روی ماشاریپوف حساب ویژه ای باز کرده است و این بازیکن جزوی از برنامه های مانوز منزس سرمربی برزیلی این تیم است و  به همین دلیل النصری ها پیشنهاد وسوسه انگیز تیم اماراتی را رد کرده اند که حاضر بود در ازای جذب ماشاریپوف با قراردادی 4 ساله، 30 میلیون ریال سعودی معادل با 8 میلیون دلار به این تیم بپردازد.

ماشاریپوف در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته و در ازای یک و نیم میلیون دلار از تیم پاختاکور ازبکستان جدا شد و به النصر پیوست اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه عربستانی، او راهی شباب الاهلی دبی شد و در 19 بازی برای این تیم 10 گل به ثمر رساند.
النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. آنها پیش از این موفق به جذب اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو شده بودند و مذاکراتی را نیز برای جذب چند بازیکن از جمله دودو وینگر سابق الدحیل آغاز کرده اند.

6641