سناریوی جذب برای آزمون؛ حضور در ایتالیا بعد از درخشش در بحرین

سناریوی جذب برای آزمون؛ حضور در ایتالیا بعد از درخشش در بحرین

پایگاه خبری فوتبالی- درخشش سردار آزمون جلوی بحرین تنها دلیل خبرسازی او در طول چند ساعت گذشته نبوده است.

به گزارش فوتبالی، دبل آزمون در بازی دیشب باعث شد که آزمون در 54 بازی ملی به رکورد قابل توجه 36 گل رسیده باشد. اتفاقی که مورد توجه صفحه توییتری باشگاه زنیت قرار گرفته و این صفحه روی آمار مهاجم ایرانی‌اش به شکل ویژه‌ای تاکید کرده است.

نکته قابل توجه هنوز تکلیف ادامه همکاری آزمون با زنیت برای فصل بعد مشخص نشده و هنوز معلوم نیست او به پیشنهاد باشگاه روسی برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد یا اینکه ترجیح می‌دهد فوتبالش را در کشور دیگری پیگیری کند.

در شرایطی که از سویا به عنوان مقصد احتمالی آزمون در صورت جدایی از زنیت نام برده شده، برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که سردار ممکن است به رم برود.

البته این خبر، خبر جدیدی نیست و پیش از این هم گفته می‌شد که نماینده‌های باشگاه ایتالیایی عملکرد مهاجم زنیت را زیر نظر گفته است.

در جدیدترین خبری که در این زمینه منتشر شده، سایت vocegiallorossa نوشته که رم کماکان به دنبال جذب سردار آزمون است. گفته می‌شود در صورتی که جدایی ادین ژکو از رم قطعی شود، این احتمال وجود دارد که رم به صورت جدی پیگیر جذب مهاجم ایرانی زنیت شود و باید دید در هفته‌های آینده چه خبر جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد.

فعلا که طرفداران تیم ملی امیدوارند موتور گلزنی سردار که از بازی دیشب شروع شده، جلوی کامبوج و عراق هم به بهترین شکل ممکن کار کند تا با گلهای او تیم ملی مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را به دست آورد و بعد از آن، جدایی از زنیت می‌تواند خبر بسیار دلپذیری برای طرفداران شماره 20 تیم ملی باشد.

 1984