عکس؛ تونل افتخار برای نویر در پیروزی 7 بر 1 آلمان مقابل لتونی

عکس؛ تونل افتخار برای نویر در پیروزی 7 بر 1 آلمان مقابل لتونی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان موفق شد در یک بازی دوستانه با نتیجه 7 بر 1 لتونی را شکست دهد و بدین ترتیب پیش از رقابت های یورو نشان دهد که تیم آماده ای در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، اما از نکات مورد توجه در این بازی این بود که مانوئل نویر به رکورد 100 بازی برای تیم ملی آلمان رسید و تبدیل به اولین دروازه بانی شد که در تاریخ فوتبال آلمان، به این تعداد بازی می رسد. به همین منظور پیش از آغاز بازی، بازیکنان آلمان برای مانوئل نویر یک تونل افتخار تشکیل دادند تا بدین ترتیب از او قدر دانی کرده باشند.

تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2020 که کمتر از 4 روز تا شروع آن مانده است، گروه سختی دارد و به همراه فرانسه و پرتغال و مجارستان در گروه مرگ رقابت ها قرار دارد و بسیاری معتقدند که آلمان در این گروه به مشکل بر خواهد خورد و شرایطش جوری نیست که بتواند از پس پرتغال و فرانسه بر بیاید و صعود کند اما باید دید که در واقعیت چه اتفاقاتی در مستطیل سبز رخ خواهد داد.

مانوئل نویر که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی آلمان است در رقابت های یورو 2020 هم بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را بر بازو خواهد بست و باید دید که عملکردش چگونه خواهد بود.

1470