الخلیفی: امباپه هرگز جدا نمی‌شود/ مسی؟ همه دوست دارند به پاریس بیایند!

الخلیفی: امباپه هرگز جدا نمی‌شود/ مسی؟ همه دوست دارند به پاریس بیایند!

پایگاه خبری فوتبالی – الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در یک گفت و گو با مارکا درباره امضای قرارداد با مسی و شرایط نیمار و امباپه صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ناصر الخلیفی درباره مسی گفته: چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام بازیکنان بزرگ می‌خواهند به پاری سن ژرمن بیایند. امکان پذیر نیست که با تمام آن‌ها قرارداد امضا کنیم زیرا همین حالا هم بازیکنان بزرگی در ترکیب تیم داریم. با این وجود مسی، مسی است. یک بازیکن بی‌نظیر. به لاپورتا گفتم که قرارداد مسی رو به پایان است و هر باشگاهی حق دارد از تاریخ اول ژانویه با او مذاکره کند.

نیمار قرارداد خود با پاری سن ژرمن را تمدید کرد تا رویای هواداران بارسلونا برای مشاهده او در لباس این تیم به پایان برسید. الخلیفی در این رابطه گفته: بارسلونا خیلی سخت تلاش کرد تا با نیمار قرارداد امضا کند. مشخص است که ما پیشنهاد آن‌ها را رد کردیم.

الخلیفی درباره امباپه گفت: شرایط او واضح است. او در پاریس می‌ماند. ما هرگز او را نمی‌فرشیم و او هرگز به صورت رایگان هم جدا نخواهد شد. امباپه هر آن چه نیاز دارد را در پاریس دارد. کجا می‌تواند برود؟ چه باشگاهی از نظر جاه‌طلبی می تواند با پاری سن ژرمن رقابت کند؟ می‌توانم بگویم که هم چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم بتوانیم به یک توافق برسیم. اینجا پاریس است. اینجا کشور اوست. او یک ماموریت دارد و آن تنها فوتبال بازی کردن نیست. بلکه تبلیغ لیگ فرانسه، کشورش و پایتخت آن است.

1101