رونمایی از 3 مدعی اصلی توپ طلا برای سال 2021

رونمایی از 3 مدعی اصلی توپ طلا برای سال 2021

پایگاه خبری فوتبالی - نیمه اول سال 2021 به پایان رسیده است و اکنون نیمه دوم آن آغاز می شود و رقابت های یورو 2020 و کوپا آمه ریکا در پیش است و پس از آن هم فوتبال باشگاهی در اروپا از سر گرفته می شود و می توان برنده توپ طلای 2021 را شناخت.

به گزارش فوتبالی، وبسایت گل از بازیکنانی که بخت های اصلی فتح توپ طلا در سایت 2021 هستند چهره برداشته است. در واقع به اعتقاد سایت گل، انگولو کانته شانس اول فتح توپ طلا در سال 2021 است. انگولو کانته به همراه چلسی توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، بهترین بازیکن زمین شد. کانته همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و به همین جهت شانس اول توپ طلا نامیده می شود. او در یورو 2020 هم فرصت خوبی برای درخشش در ترکیب فرانسه دارد.

شانس دوم توپ طلا از سوی سایت گل کیلیان امباپه معرفی شده است چرا که این بازیکن عملکرد خوبی در فصلی که گذشت داشت و در یورو هم فرصت درخشش را دارد. بخت سوم توپ طلا هم روبرت لواندوفسکی است که توانست در بایرن مونیخ در فصلی که گذشت فاتح کفش طلا شود و برای توپ طلا هم شانس خوبی دارد.

در این لیست، لیونل مسی بخت پنجم و کریستیانو رونالدو بخت دهم معرفی شده اند.

1470