انتقاد مجیدی از بخش بین‌الملل استقلال

انتقاد مجیدی از بخش بین‌الملل استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- ترکش صحبتهای جنجالی سرمربی استقلال به بخش روابط بین‌الملل و تشریفات – در صورتی که هنوز وجود داشته باشد – این باشگاه هم خورده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که گابریل پین دستیار قدیمی چزاره پراندلی، قرار است این فصل به عنوان مشاور و فصل آینده به عنوان یکی از اعضای کادر فنی استقلال، با فرهاد مجیدی همکاری کند.

در شرایطی که هنوز موضع شفاف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره همکاری پین با مجیدی به عنوان مشاور مشخص نشده، سرمربی استقلال در صحبتهای امروزش از این گلایه کرده که او باید دنبال کارهای حضور این مربی در ایران باشد.

مجیدی گفته است: برای حضور این مشاور که قرار است همکار من باشد و بر تیم‌های پایه هم نظارت و سیستم فنی آنها را ساماندهی کند، بجای تشویق و حمایت، خودم باید دنبال بلیط و ویزا باشم و برای انجام مقدمات حضور این مربی به مدیران زنگ بزنم و جواب ندهند! به خدا وظیفه من پیگیری این مسائل نیست.

طبیعتا پیگیری بلیط و ویزای مشاور ایتالیایی مجیدی باید به عهده بخش بین الملل باشگاه استقلال باشد و باید دید کاظم قیم به عنوان مسئول روابط بین الملل استقلال در برابر صحبتهای سرمربی این تیم چه واکنشی نشان خواهد داد.

1984