در انتظار یک مجتبی جباری جدید در بحرین!(عکس)

در انتظار یک مجتبی جباری جدید در بحرین!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تمام بازیکنان تیم ملی، به دنبال مجتبی جباری شدن! در بازی فردا شب مقابل بحرین هستند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در حالی به مصاف بحرین خواهد رفت که آمار خوبی مقابل این تیم در منامه ندارد و در 7 بازی با بحرین در خاک این کشور، 5 شکست و 2 تساوی در کارنامه تیم ملی ثبت شده است. 

تیم ملی در بازیهای رسمی‌اش با بحرین که در خاک این کشور عربی برگزار شده، تنها دو بار توانسته دروازه این تیم را باز کند. اولین بار مربوط به دیدار برگشت دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2002 بود که در یک بازی تلخ، تیم ملی با نتیجه 1-3 از حریفش شکست خورد و علی دایی زننده تک گل آن بازی بود.

خوشحالی جباری بعد از گلزنی به بحرین در منامه

آخرین باری که تیم ملی در یک بازی رسمی موفق شده دروازه بحرین را در منامه باز کند به 11 نوامبر 2011 – 20 آبان 90 – برمی‌گردد. دو تیم در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا با یکدیگر همگروه بودند و در شرایطی که در بازی رفت، شاگردان کارلوس کی‌روش، با نتیجه 0-6 حریفشان را تحقیر کرده بودند، در بازی برگشت، این بحرین بود که تا دقیقه 92 سه امتیاز بازی را به حسابش واریز کرده بود اما گل دقیقه 92 مجتبی جباری باعث شد که تیم ملی با امتیاز از منامه به تهران برگردد و نهایتا به عنوان صدرنشین، راهی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شود.

1984