آغاز اردوی تدارکاتی شاگردان قلعه‌نویی؛ پدیده در اصفهان، گل‌گهر در مشهد!

آغاز اردوی تدارکاتی شاگردان قلعه‌نویی؛ پدیده در اصفهان، گل‌گهر در مشهد!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای انجام اردوی تدارکاتی راهی مشهد شد تا در این شهر حداقل دو بازی تدارکاتی را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری رقابت‌های ملی، تیم‌های لیگ برتری در تلاش آماده نگه داشتن شرایط تیم‌های خود هستند؛ در این شرایط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی برای انجام یک اردوی تدارکاتی 6 روزه، دقایقی قبل عازم مشهد شد تا سیرجانی‌ها رسماً اردوی خود در مشهد را آغاز کنند.

در برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادرفنی گل‌گهر، دو بازی تدارکاتی برای این تیم تدارک دیده شده که احتمالا هر دو مسابقه مقابل پدیده خواهد بود؛ پیش از این قرار بود تورنمنتی چهارجانبه در مشهد با حضور پدیده، گل‌گهر، ذوب‌آهن و یک تیم لیگ برتری دیگر برگزار شود که به دلیل نبود زمین مناسب برگزاری تورنمنت، برپایی این تورنمنت دوستانه منتفی شد.

در شرایطی امروز شاگردان قلعه‌نویی عازم مشهد شدند که تیم فوتبال پدیده در حال حاضر در اصفهان به سر می‌برد و شاگردان رحمتی که روز گذشته یک جلسه تمرینی را هم در اصفهان برگزار کردند، عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف ذوب‌آهن می‌روند و پس از انجام بازی دوستانه، به مشهد بازخواهند گشت تا مهیای رویارویی با گل‌گهر سیرجان در دو دیدار دوستانه شوند.

گفتنی است تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در اولین بازی رسمی خود پس از تعطیلات لیگ برتر، 4 تیرماه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود.

6641