اخباری مرد اول شکستهای گل گهر (ویدیو)

اخباری مرد اول شکستهای گل گهر (ویدیو)

 پایگاه خبری فوتبالی- در ناکامی مجدد گل گهر در کسب برد، رد پای یک نام آشنا دیده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، گل گهر در این بازی امروز جلوی استقلال خوزستان، ابتدا با تک گل سعید سحرخیزان در دقیقه 56 پیش افتاد و در دقیقه 90 نیز با گل قائم اسلامی‌خواه امیدوار بود که بعد از هفته‌ها رنگ برد را ببیند.( آخرین برد تیم سیرجانی، به هفته بیستم و بازی مقابل صنعت نفت برمی‌گردد) اما مسابقه، تازه بعد از دقیقه 90 آغاز شد. 

استقلال خوزستان چند ثانیه بعد از گل دوم گل گهر، روی اشتباه مرگبار اخباری به گل اول رسید. گلی که تماما خارجی بود و آسو رستم روی پاس گل ساویو روبرتو و البته با اشتباه مرگبار محمدرضا اخباری توانست دروازه گل گهر را باز کند. 

اشتباه اخباری روی گل اول استقلال خوزستان به گل گهر

خوزستانی‌ها تنها دو دقیقه بعد توانستند توسط محمود مطلق‌زاده به گل دوم برسند تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد تا باز هم اشتباه اخباری، کار دست گل گهر بدهد.

اخباری که در ابتدای فصل از تراکتور به گل گهر سیرجان پیوست تا دروازه گل گهر را بیمه کند، روز های سختی را در سیرجان پشت سر می‌گذارد.

او در بازی پرسپولیس و روی سوپرشوت اوستون اورونوف، هیچ عکس‌العملی نشان نداد و فقط نقش تماشاچی را ایفا کرد و امروز هم شاید اگر اشتباه او نبود، گل گهر می‌توانست سه امتیاز این بازی را بگیرد.

شاید با وجود این اشتباهات دیگر در تبریز کسی دلش برای اخباری تنگ نشود. دروازه‌بانی که در بازی تراکتور و ذوب آهن و پس از باخت 4 گله تراکتور در تبریز، به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت منتها بعید است باز هم نام اخباری روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام(ره) شنیده شود. 

7899