اسکای اسپورت: کونته جواب نهایی را به تاتنهام داد

اسکای اسپورت: کونته جواب نهایی را به تاتنهام داد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای اسپورت ایتالیا مدعی است که جواب آنتونیو کونته به سران باشگاه تاتنهام منفی است، اما فابیو پاراتیچی مدیر سابق یوونتوس بر سر عقد قرارداد با اسپرز به توافق رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر توافق کونته با مدیران تاتنهام به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد که این سرمربی ایتالیایی در آستانه همکاری دوباره با فابیو پاراتیچی در تیم شمال لندنی است. آنتونیو کونته فصل گذشته موفق شد به همراه اینتر میلان به قهرمانی اسکودتو برسد و به یک دهه سلطه یوونتوس پایان دهد. در ادامه کونته به دلیل اختلافات شدید با مدیران این باشگاه بر سر مسائل مالی، از سرمربیگری نراتزوری استعفا داد و حالا بدون تیم مانده است. پیش از این گفته می‌شد که کونته یکی از کاندیداهای اصلی هدایت رئال مادرید است، اما فلورنتینو پرز با کارلو آنچلوتی به توافق رسید. 

اسکای اسپورت ایتالیا مدعی است که رفته رفته شک و تردیدهای کونته نسبت به پروژه تاتنهام هاتسپر افزایش یافته و حالا این سرمربی اسبق یوونتوس و چلسی، به دنبال باشگاه دیگری است. 

اما اسکای همچنین اعلام کرد که کارهای اداری پیوستن پاراتیچی به تاتنهام در حال اتمام است و فقط مراحل نهایی باقی مانده است. پاراتیچی یازده سال به عنوان مدیر ورزشی یوونتوس فعالیت کرد.

4416