هواداران نیمار روی پایش تکل زدند و کفش او را دزدیدند!

هواداران نیمار روی پایش تکل زدند و کفش او را دزدیدند!

پایگاه خبری فوتبالی - دو هوادار هیجان زده نیمار شب گذشته و در زمان رسیدن اردوی تیم ملی برزیل به هتل در پنجشنبه شب، روی پای او تکل زدند و یکی از آنها کفش بازیکن برزیلی را برداشت و فرار کرد!

به گزارش فوتبالی، اردوی تیم ملی برزیل در حال پیاده شدن از اتوبوس برای اقامت در ان جا پیش از بازی مقابل اکوادور در مسیر راهیابی به جام جهانی 2022 بود که نیمار با هجوم دو هواداری مواجه شد که به سمتش آمدند و روی پای او تکل زدند!

در حالی که ستاره 29 ساله پی اس جی در حال خروج از اتوبوس بود، هواداران با هیجان فریاد می زدند اما ناگهان دو هوادار به سمت او دویدند، روی پای نیمار تکل زدند و این ستاره را سرنگون کردند. یکی از این هواداران بلافاصله یکی از کفش های بازیکن برزیلی را برداشت و فرار کرد. نیمار از جایش بلند شد و با یک کفش وارد هتل شد!

البته در تصاویر به نظر می رسد که این دو هوادار قصد مصدوم کردن نیمار را نداشته اند و ناگهان و در حین حرکت سر می خورند و باعث سرنگونی بازیکن برزیلی می شوند. برزیل جمعه شب باید میزبان اکوادور در ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی باشد و بعد از آن باید به پاراگوئه سفر کنند و سه شنبه به مصاف این تیم بروند.

4125