امباپه: هر کس خود را بهتر از مسی و رونالدو بداند آگاهی ندارد!

امباپه: هر کس خود را بهتر از مسی و رونالدو بداند آگاهی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی تیم پاری سن ژرمن در جدیدترین گفت و گوی خود با تمجید از رونالدو مسی اعلام کرده هر کسی فکر می‌کند فراتر از این ۲ عمل خواهد کرد با ناآگاهی صحبت کرده و رونالدو و مسی غیرقابل مقایسه هستند.

به گزارش فوتبالی، امباپه در گفت و گو با Esquire گفته: تنها من نیستم که می‌دانم کریستیانو رونالدو و مسی بهترین هستند. همه می‌دانند. اگر به خودتان بگویید که بهتر از آن‌ها کار خواهید کرد یعنی فراتر از خودخواهی است و این مسئله یعنی بدون آگاهی صحبت کرده‌اید. این ۲ نفر غیرقابل مقایسه هستند و تمام آمارها و رکوردها را از آن خود کردهاند. آن‌ها۱ یا ۱۵ سال بی‌نظیر داشته‌اند.

امباپه در ادامه افزود: شما همیشه خودتان را در ورزشی که حضور دارید با بهترین‌ها مقایسه می‌کنید. همان طور که یک نانوا خودش را با نانوایی‌های اطراف مقایسه می‌کند. بازی‌ دیگر بازیکنان فوق العاده را می‌بینم تا مشاهده کنم آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند. آیا بقیه بازیکنان هم این کار را انجام می‌دهند؟ فکر می‌کنم دیگر بایکنان هم بازی من را می‌بینند. فکر می‌کن این مسئله باعث می‌شود تا بازیکنان سطح بازی‌شان را افزایش دهند. همانگونه که مسی برای رونالدو خوب بود و رونالدو هم برای مسی.

1101