مس کرمان 3 - استقلال ملاثانی 2/ نجات مس با استقلالی‌های سابق

مس کرمان 3 - استقلال ملاثانی 2/ نجات مس با استقلالی‌های سابق

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال مس کرمان در یک نفسگیر و جذاب توانست از سد استقلال ملاثانی بگذرد و پس از پنج هفته طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، روند سینوسی مس کرمان در پنج هفته گذشته که تنها دو امتیاز برای شاگردان مهاجری به همراه داشت، باعث شد تا مسی‌ها هفته گذشته صدر جدول لیگ یک را از دست بدهند و ناکامی دیگر امشب می‌توانست این تیم را از چرخه مدعیان لیگ یک خارج کند و کار صعود دوباره مس کرمان به لیگ برتر را شاید برای یکسال دیگر تمدید کند.

این فشار برای طلسم‌شکنی باعث شده بود تا با انگیزه‌ای مضاعف شاگردان رضا مهاجری در خانه به مصاف استقلال ملاثانی بروند؛ فوتبال تهاجمی مسی‌ها در نیمه نخست برای آن‌ها پیروز به رختکن فرستاد. عظیم گوک مدافع سابق استقلال که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده، توانست گل اول بازی را به سود تیمش در دقیقه 22 رقم بزند و بابا محمدی در دقیقه 36 گل دوم را برای شاگردان مهاجری زد و تکمیل‌کننده پیروزی تیمش در نیمه اول بود.

در دقیقه 42 و در شرایطی که استقلالی‌ها برای جبران شکست پیش آمده بودند، رضا جباری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی با اختلاف حداقلی در نیمه نخست به پایان برسد و حاشیه امن پیروزی مسی‌ها در نیمه اول از بین برود.

با شروع نیمه دوم، حملات شاگردان اشکش برای به تساوی کشاندن بازی ادامه پیدا کرد و خیلی زود در دقیقه 50 سجاد عبدویی توانست گل تساوی را وارد دروازه مس کند تا خطر ششمین ناکامی متوالی در کسب پیروزی برای شاگردان رضا مهاجری در کمین باشد؛ گل عبدویی باعث شد تا شوک بزرگی به مسی‌ها وارد شود و آن‌ها به سبک تهاجمی خودشان بازگردند.

حملات نارنجی‌پوشان کرمانی سرانجام توسط ابوالفضل علایی مدافع سابق استقلال خوزستان به ثمر نشست و او در دقیقه 73 گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا در یک جدال نفسگیر و سخت، شاگردان رضا مهاجری موفق شوند به طلسم پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی خود پایان دهند و از بحران زودرس پیش‌آمده خارج شوند؛ این پیروزی باعث شد تا مس با 46 امتیاز و به دلیل تفاضل یک گل کمتر نسبت به هوادار، در جایگاه دوم جدول قرار گیرد. استقلال ملاثانی هم با این شکست در جایگاه سیزدهم هفته بیست و هفتم لیگ یک را به پایان برد.

7474