شکست استقلال، آخرین فرصت مدعی بودن مس

شکست استقلال، آخرین فرصت مدعی بودن مس

پایگاه خبر فوتبالی- تیم فوتبال مس کرمان پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی، امروز برای بقا در کورس رقابت مدعیان نیازمند پیروزی خانگی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاگردان محمدرضا مهاجری که در پنج هفته گذشته رقابت‌های لیگ یک تنها 2 امتیاز به دست آورده‌اند و حاشیه امن صدرنشینی خود را از دست داده و حتی جایگاه نخست را هم هفته گذشته به بادران تقدیم کردند، حالا برای بقا در کورس رقابت مدعیان لیگ یک، امروز محکوم به پیروزی خانگی مقابل استقلال ملاثانی است.

 چرا که ترافیک مدعیان بالانشین جدول باعث شده تا یک لغزش دیگر از مس کرمان این تیم را تا جایگاه هفتم جدول پایین بکشد و امیدهای صعود دوباره به لیگ برتر را کم‌رنگ‌تر از گذشته کند؛ البته که حریف امشب شاگردان مهاجری، تیم دست و پا بسته‌ای نیست و به دنبال آن است تا کسب امتیاز از جدال امشب، جایگاه خود در میانه جدول را تثبیت کند و همچنان دور از منطقه خطر جدول باشد.

 آبی‌های اهوازی در دو هفته گذشته مقابل تیم‌های مدعی فجرسپاسی و خوشه‌طلایی دیدارهای خود را واگذار کرده‌اند و سه مسابقه سخت دیگر مقابل تیم‌های مدعی لیگ یک دارند؛ به طوری‌که این هفته مقابل مس کرمان بازی دارند، هفته آینده با بادران و پس از این مسابقه هم به مصاف پارس جنوبی جم می‌روند. با این‌اوصاف کسب حداقل یک امتیاز برای تثبیت جایگاه میانه جدول می‌تواند دستاورد خوبی برای شاگردان اشکش از سفر به کرمان باشد.

۴۱۵۴