سایت استقلال هفته دیگر آپدیت می‌شود

سایت استقلال هفته دیگر آپدیت می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مشکلات سایت باشگاه استقلال احتمالا تا هفته آینده به صورت کامل برطرف خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سایت باشگاه استقلال در چند سال اخیر مشکلات زیادی داشته و بیشتر اوقات یا از دسترس خارج شده یا اگر از این بابت مشکلی نداشته، به قول معروف آپدیت نبوده و اخبار و تصاویری که روی سایت آبی‌ها قرار گرفته، به روز نبوده است.

همین حالا اگر به سایت باشگاه استقلال مراجعه کنید، آخرین خبری که روی این سایت قرار دارد مربوط به دوم خرداد – 10 روز قبل – است ضمن آنکه در صفحه اصلی سایت استقلال هنوز برنامه بازیهای این تیم به روز نشده و امکان پیش‌بینی نتیجه بازی صنعت نفت و استقلال وجود دارد!( البته اگر روی گزینه پیش‌بینی کلیک کنید به صفحه‌ای جدید منتقل می‌شوید که در آن نوشته شده زمان پیش‌بینی این بازی تمام شده است)
آخرین گزارش تصویری که روی سایت استقلال گرفته مربوط به بازی با صنعت نفت در آبادان است و بخش ویدیوی این سایت هم از اول اردیبهشت به بعد آپدیت نشده است.

شنیده می شود بخشی فنی کارگزار استقلال به دنبال به روز کردن سایت این باشگاه است و احتمالا تا هفته آینده تمام مشکلات این سایت برطرف خواهد شد. و و طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته است، در هفته پیش رو تمام مشکلات سایت باشگاه استقلال برطرف می شود.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، در نسخه جدید سایت استقلال این امکان برای هواداران این تیم فراهم شده که بتوانند به صورت اینترنتی از باشگاه، اقلام هواداری خریداری کنند تا باشگاه از این مسیر درآمدزایی کند.

9697