وقتی کارگزار استقلال، واترمارک می‌شود! (عکس)

وقتی کارگزار استقلال، واترمارک می‌شود! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- گزارش تصویری تمرینات دیروز استقلال یک نکته عجیب داشت.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که کانال رسمی این باشگاه، در تمام عکسهایی که از تمرین دیروز منتشر کرده، از نام کارگزار استقلال در نقش واترمارک! استفاده کرده بود. اتفاقی که کار رسانه‌ها برای استفاده از این تصاویر را بسیار سخت کرد.

طبیعتا باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند در صورت استفاده از واترمارک، نام تیم یا لوگوی باشگاه را روی تصاویر قرار دهند نه اینکه اسم کارگزار را در ابعادی عجیب روی تمام عکسها ثبت کنند.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که تیم رسانه‌ای استقلال، دلیل عجیبی برای این قضیه داشته است و می‌توان گفت، بالاجبار مجبور به استفاده از نام های وب روی تمام عکسها شده است.

گویا روی لباسی که دیروز شاگردان فرهاد مجیدی از آن استفاده کردند خبری از لوگوی کارگزار باشگاه نبوده است و نماینده کارگزار از تیم رسانه‌ای باشگاه خواسته برای آنکه این اتفاق جبران شود، نام کارگزار را به عنوان واترمارک روی تمام عکسها قرار دهند تا اسم اسپانسر باشگاه استقلال، به وضوح دیده شود.

خوشبختانه این اتفاق که از دید رسانه‌ای تصمیمی حرفه‌ای نبوده، فقط برای گزارش تصویری تمرین دیروز استقلال مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به آنکه قرار است امروز بازیکنان استقلال از البسه‌ای استفاده کنند که نام کارگزار هم روی آن دیده می‌شود، دیگر خبری از انتشار تصاویر تمرین با واترمارکی عجیب نخواهد بود.

9697