میزبان جدید رقابت های کوپا آمه ریکا مشخص شد

میزبان جدید رقابت های کوپا آمه ریکا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا به زودی استارت خواهد خورد. ابتدا کلمبیا و آرژانتین به عنوان دو میزبان این رقابت ها اعلام شده بودند اما اکنون میزبان به طور کلی تغییر یافته است. این دو کشور به خاطر شرایط همه گیری بیماری کرونا و اوضاع قرمزی که در آنها وجود دارد، شرایط میزبانی را ندارند و میزبانی از آن ها سلب شده است.

به گزارش فوتبالی، اکنون گفته شده که برزیل میزبان رقابت های کوپا آمه ریکا خواهد بود. آرژانتین به خاطر شرایطی که در پی همه گیری بیماری کرونا ایجاد شده شرایط میزبانی را ندارد و رقیب سنتی او یعنی برزیل به عنوان میزبان انتخاب شده است.

پیش تر حرف و حدیث هایی درباره اینکه ممکن است میزبانی به آمریکا داده شود مطرح شده بود اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع رقابت ها نمانده است و اینکه فدراسیون فوتبال آمریکا این قضیه را مورد بررسی و تایید قرار دهد، زمان‌بر است، باعث شد تا میزبانی به برزیل داده شود و اکنون جام ملت ها در این کشور برگزار خواهد شد.

برزیل در دوره قبلی کوپا آمه ریکا هم توانسته بود قهرمان این رقابت ها شود و اکنون در حالی که میزبان رقابت هاست به دنبال دفاع از عنوان خود خواهد بود.

1470