رسمی؛ آگوئرو با قراردادی دو ساله به بارسلونا پیوست

رسمی؛ آگوئرو با قراردادی دو ساله به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره انتظار ها درباره انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا به پایان رسید و این بازیکن رسما به بارسلونا پیوست. آگوئرو چندی پیش گفته بود که این فصل آخرین فصلش در منچسترسیتی خواهد بود و قرار است که پس از ده سال حضور در بین سیتیزن ها این باشگاه را ترک کند و اکنون هم این اتفاق افتاده است و سرخیو آگوئرو از فصل آینده در بارسلونا توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، طبق جزئیات اعلام شده از قرارداد سرخیو آگوئرو با بارسلونا، این قرارداد دو ساله خواهد بود و مهاجم آرژانتینی بند فسخی 100 میلیون یورویی خواهد داشت. این خرید را می توان اولین خرید رسمی خوان لاپورتا در پروژه جدیدش در بارسلونا دانست. باید دید که چه خرید های دیگری برای تابستان پیش رو در انتظار بارسلونا خواهد بود.

اکنون بارسلونا یک مهاجم نوک جذب کرده است. آن ها در تابستان گذشته و با جدایی لوئیس سوارز در این پست مشکل داشتند و یک مهاجم نوک تخصصی و سطح بالا در بارسا حضور نداشت و مجبور شده بودند از گریزمن در این پست استفاده کنند و یا به بازیکنی مثل مارتین بریتویت اعتماد کنند.

پس از رسمی شدن انتقال آگوئرو به بارسلونا، اکانت رسمی این باشگاه در توئیتر این تصویر را منتشر کرد و نوشت:" آگوئروووووووو" که این همان حرف گزارشگر درباره آگوئرو پس از زدن گل قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس در فصل 2011/12 است.

گفتنی است که آگوئرو رابطه بسیار خوبی با مسی دارد و این انتقال ممکن است به ماندن مسی در بارسلونا و کنار هم قرار گرفتن آن ها در خط حمله بارسا کمک کند.

1470