گزارش ایسنا/ سریال جنگ و دعوای مدیران استقلال/ این قسمت: مددی، مقصر اصلی انتقال قاسمی‌نژاد

گزارش ایسنا/ سریال جنگ و دعوای مدیران استقلال/ این قسمت: مددی، مقصر اصلی انتقال قاسمی‌نژاد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران استقلال این روزها با اختلافات زیادی مواجه شده‌اند و برای هر اتفاقی، یکدیگر را مقصر می‌دانند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مدیریت باشگاه استقلال در این مدت با حاشیه‌های زیادی روبرو بوده است و هر اتفاقی باعث شده، کادر مدیریت استقلال با چالش‌های عمیقی مواجه شود. از بی‌پولی استقلال گرفته تا عدم شفافیت‌های مالی باعث شده است تا اعضای هیات مدیره استقلال دست به استعفا بزنند اما با مخالفت وزارت ورزش و جوانان مواجه شدند. البته گفته شده است قرار است با هماهنگی وزارت ورزش جلسه‌ای در خصوص رفع اختلافات با  حضور مدیران استقلال برگزار شود.
با این حال همچنان اختلافات میان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال وجود دارد و وضعیت حال حاضر استقلال طوری شده است که برطرف کردن کدورت‌ها شاید امری بسیار سخت به نظر برسد.

این اختلاف و این جنگ و دعوا باعث شده است، اتفاقات قدیمی دوباره مرور شود و مسائلی مطرح شود تا برخی اتفاقات رنگ تازه‌ای به خود بگیرد. یکی از این همین مسائل بحث جنجالی و عجیب انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال بود. در آن زمان، بحث عدم قبول چک‌های رضایت‌نامه توسط باشگاه پدیده مد نظر باشگاه استقلال بود و این باشگاه طی بیانیه‌ای اعلام کرد با وجود فراهم شدن مبلغ مد نظر باشگاه پدیده جهت صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد در  قالب چک، مسئولان این باشگاه حاضر نشدند این چک‌ها را دریافت کنند تا انتقال قاسمی‌نژاد انجام نشود.

یکی از اتفاقات جالب انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال، دوگانگی باشگاه استقلال در خصوص رسمی کردن انتقال این بازیکن بود. در تاریخ 27 اسفند، صفحه اطلاع‌رسانی باشگاه استقلال که در قالب بخش خبری 4:44 ارائه می‌شد، رسما اعلام کرد که انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال  صورت گرفته است و با برطرف شدن مشکلات رضایت‌نامه این بازیکن، قاسمی‌نژاد استقلالی می‌شود اما طبق اطلاعاتی که از هیات مدیره استقلال به گوش رسیده است، مددی برای انتقال قاسمی‌نژاد دوباره درخواست یک رضایت‌نامه را مد نظر گرفت و همین مساله باعث شد کار دوباره گره بخورد و این دفعه باشگاه پدیده قبول نکند قاسمی‌نژاد به استقلال بپیوندد.

با توجه به شرایط آشفته استقلال، فاش شدن این مساله یکی از اتفاقاتی است که هواداران استقلال از آن به تلخی یاد می‌کنند و در صورت وقوع چنین فرایندی، مدیرعامل استقلال باید پاسخگوی چنین اتفاقی باشد و باید مشخص شود به چه علت احمد مددی در حالی که انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال تمام شده بود، درخواست دوباره رضایت‌نامه را مطرح می‌کند و با این مساله شاید استقلال باز هم در نقل و انتقالات تابستانی به بن‌بست بخورد. با این وجود باید دید چه اتفاقاتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

6641