حاشیه بازی تراکتور و ماشین‌سازی|نریمان جهان شادی گل انجام نداد/حضور بازیکن سابق سبزپوشان در عکس تیمی+ تصاویر

حاشیه بازی تراکتور و ماشین‌سازی|نریمان جهان شادی گل انجام نداد/حضور بازیکن سابق سبزپوشان در عکس تیمی+ تصاویر

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از به ثمر رساندن گل مقابل ماشین‌سازی شادی نکرد.

به گزارش فوتبالی، درحالیکه قرار بود تیم‌‌های تراکتور و ماشین‌سازی از ساعت 19 امروز در زمین ورزشگاه شهید سلیمانی(بنیان دیزل) به مصاف هم بروند این دیدار یک دقیقه زودتر و از ساعت 18:59 آغاز شد.

* هادی محمدی، پیمان بابایی و محمدرضا خانزاده به دلیل مصدومیت، سعید واسعی به دلیل مسائل انضباطی در فهرست تراکتور برای این مسابقه قرار ندارند. همچنین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که پس از بازگشت این تیم از لیگ قهرمانان به دلیل اختلاف نظر با رسول خطیبی در تمرینات شرکت نکرده‌اند در این بازی هم غایب هستند.

* پیش از آغاز مسابقه تصاویری از شهید سلیمانی روی اسکوربرد ورزشگاه پخش شد. همچنین بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم حضور انتخابات هم روی این اسکوربرد به تصویر درآمد.

* علیرضا اکبرپور و و رسول خطیبی پیش از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با هم داشته و عکس یادگاری گرفتند.


*ابولفضل رزاق‌پور بازیکن تیم تراکتور که در نیم فصل اول برای ماشین سازی بازی کرد، در عکس تیمی هم تیمی‌های سابق خود حضور یافت.

* در دقیقه 5 سیروس صادقیان به دلیل برخورد با محمد عباس‌‌زاده از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد اما پس از مداوایش توسط کادرپزشکی ماشین‌سازی به زمین برگشت.

* مهدی تیکدری پس از خطا روی منصور باقری از بازیکن ماشین‌سازی عذرخواهی کرد.

*سامان نریمان جهان پس از به ثمر رساندن گل اول تراکتور شادی نکرد.

* درحالیکه داور دو دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول اعلام کرده بود 30 ثانیه زودتر از اتمام این زمان سوت پایان این نیمه را به صدا درآورد.

۴۱۵۴