پیش بازی ماشین سازی-تراکتور/ شوک جواب می‌دهد؟

پیش بازی ماشین سازی-تراکتور/ شوک جواب می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دربی تبریز تحت تاثیر اخراج دنیزلی از تراکتور قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، از زمان حضور محمدرضا زنوزی به عنوان مالک تراکتور، دنیزلی چهارمین سرمربی این تیم طی 44 بازی بود. پرشور ها پس از توشاک، تقوی و لیکنز، چشم امیدشان به افندی بود تا آن ها را به رویای دیرینه شان، یعنی قهرمانی لیگ برساند. هفت هفته پیروزی در هفت هفته ابتدایی لیگ، همه را به این موضوع امیدوار کرد؛ اما یک امتیاز از 4 بازی اخیر، آن هم تک امتیازی که از تیم قعر نشینِ شاهین به دست آمد، باعث شد تا مربی 70 ساله از هدایت تراکتور کناره گیری کند. با توجه به فشردگی مسابقات، در حال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید، احد شیخ لاری هدایت فنی تراکتور را بر عهده خواهد داشت. زنوزی امیدوار است شوکی که به تیمش داده باعث شود تراکتور دوباره به روند پیروزی برگردد و باید دید تیم اول او موفق به بردن تیم دومش خواهد شد؟!

روزهای خوبِ رسول: پس از شکستِ هفته هفتم مقابل فولاد، ماشین سازی 5 دیدارِ بعدی خود را بدون شکست پشت سر گذاشت. 3 تساوی و 2 برد حاصل کار شاگردان خطیبی در این 5 دیدار بود. 

مهاجمِ گل نزن: علی آل کثیر به عنوان مهاجمِ اصلی ماشین سازی هنوز موفق نشده برای سبزقبا ها گلزنی کند و هافبک ها و مدافعان، بارِ گلزنی تیم را به دوش می‌کشند. بهترین گلزن تیم احمد زنده روح با 5 گل زده است. 

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در جدال با تیم انتهای جدولیِ شاهین بوشهر موفق به پیروزی نشد و به تساوی بدون گل رضایت داد. ماشین سازی هم با پارس جنوبی به تساوی 1-1 رسید.

وضعیت در جدول: تراکتور با 18 امتیاز از 11 بازی در جایگاه هشتم و ماشین سازی با 16 امتیاز، در رتبه نهم جدول قرار دارد. 

*دوشنبه 18 آذر

ماشین سازی - تراکتور ساعت 15:15

داور: عبدالنبی پورخلف

کمک ها: رضا قیم – ولی کاوسی