واکنش نیمار به اتهام آزار جنسی کارمند نایکی

واکنش نیمار به اتهام آزار جنسی کارمند نایکی

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به اخباری که در مورد دلیل قطع همکاری اش با شرکت نایکی منتشر شده بود، واکنش نشان داده بود.

به گزارش فوتبالی، اخیرا رسانه های آمریکا خبر داده بودند که یکی از کارمندان نایکی از نیمار شکایت کرده است و مدعی شده که بازیکن برزیلی به او در هتلی در آمریکا آزار جنسی رسانده است. نایکی سعی داشته که در این باره تحقیقاتی را انجام بدهد اما نیمار حاضر به همکاری نشده است. در نهایت در تابستان گذشته، نایکی با نیمار قطع همکاری کرد و بازیکن برزیلی با پوما قرارداد بست. 

ستاره برزیلی پی اس جی حالا در پیامی اینستاگرامی پاسخ اتهامات نایکی را داد. در حقیقت نیمار مدعی است که نایکی در سالهای اخیر فرصت دفاع کردن به او را نداده و حتی به او نگفته است که کارمند شاکی که مدعی آزار جنسی بوده، چه کسی بوده است. نیمار در این باره نوشت:" می گویند که قراردادم را لغو کرده اند چرا که با حسن نیت همکاری نکردم اما این کاملا کذب و دروغ است.  به من فرصت دفاع از خودم را ندادند. به من این فرصت را ندادند که بدانم فردی که از من شکایت کرده، چه کسی بوده است. حتی او را نمی شناسم. هرگز فرصتی نداشتم تا با او صحبت کنم و دلیل اصلی ناراحتی اش را بدانم. نه از آن شخص حمایتی کردند و نه از من به عنوان ورزشکاری که با آنها قرارداد داشتم. تقدیر گاهی کنایه آمیز می شود اما همچنان آرمی را به سینه دارم که به من خیانت کرد (اشاره به اسپانسر پیراهن پاریسن ژرمن)."

4125