پای وزیر ورزش هم به ماجرای شکایت عزیزیان از مظاهری باز شد

پای وزیر ورزش هم به ماجرای شکایت عزیزیان از مظاهری باز شد

پایگاه خبری فوتبالی- چند ماه پیش بود که سعید عزیزیان مربی وقت دروازه‌بان‌های استقلال اعلام کرد رشید مظاهری سنگربان این تیم در تمرینات به او بی احترامی کرده است.

به گزارش فوتبالی، سعید عزیزیان در مصاحبه‌ای که امروز داشته گفته که کماکان پیگیر شکایت از دروازه‌بان استقلال هست و می‌خواهد جلوی یکسری رفتارهای زشت را بگیرد.

او در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره جزئیات این ماجرا گفته است: به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، شکایتم از مظاهری را پس گرفتم اما به بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا شکایتم را از مظاهری در کمیته اخلاق و حراست وزارت ورزش ثبت و پیگیری کردم.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال درباره اینکه چرا شکایت از شاگرد سابقش را به وزارت ورزش کشیده این توضیح را داده است: از شکایتم باز نمی گردم. مظاهری بعد از گذشت چند ماه یک عذرخواهی نکرد و در مصاحبه ای گفت که من به عزیزیان بی احترامی نکردم (البته مظاهری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر چه ادعای مربی سابقش را قبول ندارد اما از او عذرخواهی می‌کند). من برای وزیر ورزش هم نامه نوشتم و ایشان به رییس فدراسیون فوتبال دستور پیگیری شکایت بنده را داده‌اند.

عزیزیان آنقدر در شکایتش از مظاهری مصمم است که در بخش پایانی صحبت‌هایش با خبرنگار فوتبالی اعلام می‌کند اگر فدراسیون فوتبال شکایت او از دروازه‌بان استقلال را رد کند، از طریق مراجع قضایی پیگیر شکایتش خواهد شد.

9697