علوی:با تشکیلات مشکل پیدا کردم و از ماشین‌سازی جدا شدم/ دربی تبریز با حضور دو سرمربی بومی اتفاق مهمی است

علوی:با تشکیلات مشکل پیدا کردم و از ماشین‌سازی جدا شدم/ دربی تبریز با حضور دو سرمربی بومی اتفاق مهمی است

پایگاه خبری فوتبالی-مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: سال گذشته مشکلاتی پیش آمد که منجر به جدایی من از ماشین سازی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سید محمد علوی در خصوص بازگشت به ماشین سازی اظهار داشت: ماشین سازی روح من است. با تغییر مدیریت در باشگاه از من دعوت به همکاری شد که من هم قبول کردم. شرایط تیم در جدول خوب نیست اما بازیکنان و کادرفنی کار و تلاش می‌کنند که در بازی‌های باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشند و نتایج لازم را کسب کنند. تیم با همین کادرفنی به کار خودش در 8 بازی باقی مانده ادامه می‌دهد و ان‌شاالله این فصل را با بقا در لیگ برتر به پایان برسانیم و بعد از آن ببینیم باشگاه برای فصل جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

مدیر تیم ماشین سازی در خصوص اینکه سال گذشته نیز در کنار تیم بود و سپس مدیرعاملی باشگاه را بر عهده گرفت اما ناگهان قطع همکاری کرد، گفت: من در هرکجا که باشم، چه در فوتبال، چه در زندگی شخصی و چه در جامعه، اگر ناملایماتی ببینم به همکاری ادامه نمی‌دهم. اخلاقم اینطور است و شاید بد باشد. سال گذشته و در آن مقطع مشکلاتی پیش آمد که منجر به جدایی من شد. نمی‌خواهم به این قضیه ورود کنم اما با تشکیلات اختلاف و مشکلاتی پیدا کردم که بهتر بود جدا شوم.

علوی در خصوص حضور مالک جدید در باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: مدیریت باشگاه کاملا عوض شده است. محمدرضا زنوزی زحمات زیادی برای این باشگاه کشید اما حالا با انتقال امتیاز دوران او تمام شده و حالا باشگاه با یونس قربانی فعالیت می‌کند. همانطور که پیش از زنوزی هم شهرداری و دبیری حضور داشتند. قربانی اهل تبریز، دانشگاهی و انسان با دانشی است. حدود 35 سال در ورزش فعالیت داشته و امیدواریم باشگاه با مالک جدید روزهای خوب و موفقی را تجربه کند.

وی در مورد شرایط در آستانه برگزاری دربی تبریز گفت: خداراشکر بازیکنان با انگیزه و نشاط تمرین می‌کنند. ماشین سازی صددرصد آماده حضور در دربی تبریز است و تلاش می‌کنیم که نتیجه مطلوبی را به دست بیاوریم. این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. نتیجه دست خدا است، امیدوارم مسابقه‌ای جذاب و جوانمردانه همراه با رعایت اخلاق ورزشی برگزار شود.

علوی در مورد تقابل دو تیم تبریزی با دو سرمربی بومی، گفت: این اتفاق مهمی است و ما آن را به فال نیک می‌گیریم. هم رسول خطیبی و هم علیرضا اکبرپور از بازیکنان خوب فوتبال ایران بوده‌اند. آن‌ها نشان داده‌اند در مربیگری هم توانایی بالایی دارند و قطعا تقابل تفکرات آن‌ها می‌تواند به زیبا شدن این بازی اضافه کند. ما برای هم کری نمی‌خوانیم و به دنبال زیبایی‌های فوتبال هستیم. هردو سرمربی می خواهند در این بازی خودشان را نشان بدهند و امیدوارم هر تیمی شایستگی دارد موفق شود. خیلی خوشحالیم که دو تیم تبریز با دو سرمربی بومی کار می‌کنند و این مساله قطعا به پیشرفت فوتبال آذربایجان کمک بزرگی خواهد کرد.

۴۱۵۴