توضیحات مدافع ملی‌پوش ماشین‌سازی راجع به شایعه تبانی

توضیحات مدافع ملی‌پوش ماشین‌سازی راجع به شایعه تبانی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش ماشین‌سازان که هفته‌ای پرتلاطم را سپری کرده می‌گوید ماجرای کنار گذاشته شدن او و 5 بازیکن دیگر از تمرینات تیم، بیش از حد بزرگ شده است.

به گزارش فوتبالی، سینا عبداللهی که به اردوی تیم ملی امید هم دعوت می شود، جزو 6 بازیکنی بود که پس از عدم‌ تمرین و ایجاد حرف و حدیث های زیاد و شائبه تبانی توسط باشگاه ماشین سازی از این تیم کنار گذاشته شد. باشگاه 6 بازیکن خود را به هیات فوتبال تبریز سپرد و در حالی که خبر معرفی این نفرات به کمیته اخلاق شنیده می‌شد، پس از جلسه‌ای که قبل بازی با خیبر خرم آباد بین بازیکنان یاد شده، سرمربی ماشین سازی و مسئولان هیات فوتبال برگزار شد، این 6 نفر دوباره مجوز حضور در تمرینات برایشان صادر شد و حتی مقابل تیم لرستانی هم در ترکیب تیمشان به میدان رفتند. با سینا عبداللهی در این باره گفتگو کرده‌ایم که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

همه تیم با اطلاع کمک مربی تصمیم به ترک تمرین گرفتند

مدافع جوان سبزقباها در رابطه با کم و کیف ماجرا توضیح داد: این موضوع تاخیر 15 دقیقه ای اصلا درست نیست. به ما گفته بودند ساعت 15.30 در محل تمرین باشیم و ساعت 16 هم‌ تمرین شروع خواهد شد که ما ساعت 15.20 آنجا بودیم که دیدیم مسابقات دو و میدانی در استادیوم باغشمال در حال برگزاری است. به ما هر بار می گفتند نیم ساعت دیگر تمرین شروع خواهد شد که تقریبا ساعت 17.30 باران گرفت و خواستیم‌ سمت رختکن برویم که دیدیم‌ متاسفانه رختکنی وجود ندارد. سپس باتوجه به اینکه گفته می‌شد مسابقات ادامه خواهد داشت، کل تیم تصمیم گرفتیم که برویم و بعد از اطلاع به کمک مربی محل تمرین را ترک کردیم. بعدا به من زنگ زدند که کجا رفته‌ای و من هم تعجب کردم و گفتم همه تصمیم گرفتند که بروند. سپس این حرف و حدیث ها پیش آمد که جای تاسف دارد و نمی دانم چرا از خودشان این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

تبانی؟ بی‌انصاف هستند و حلالشان نمی‌کنم

عبداللهی شائبه تبانی شکل گرفته پیرامونشان را مسخره توصیف کرد و گفت: اکثر این کسانی که این حرفها(شائبه تبانی) را می‌زنند ای کاش در طول فصل از ما حمایت هم می‌کردند. با کمترین میزان دریافتی و این همه اتفاقات عجیب و غریب تمام توانمان را گذاشتیم و برای تیم بازی کردیم. به شخصه این آقایان را حلال نمی‌کنم و در حق ما بی‌انصافی کردند.

مالک تیم؟ اگر دیدید سلام ما را هم‌ برسانید

وی در رابطه با نقش باشگاه در مدیریت این موضوع نیز اظهار داشت: باشگاه ما جز سرمربی و کمکش کسی بالای سرش نیست. باشگاه ما کلا ساختار ندارد، مدیرعامل ندارد. اصلا دفتر باشگاه ما کجاست؟ هیچ چیزی اینجا سر جایش نیست. آقای قربانی(مالک) را هم‌ که اگر دیدید سلام ما را هم‌ حتما به ایشان برسانید.

در جلسه به ما گفتند می دانیم شما پسرهای خوبی هستید!

مدافع ملی‌پوش ماشین سازان در رابطه با جلسه‌ای که در هیات فوتبال برگزار و منجر به بازگشت آن‌ها به تیم و بازی مقابل خیبر شد گفت: آقای ششگلانی (رئیس هیات فوتبال) و آقای خاکزاد (دبیر هیات فوتبال) این همه مدت هیچ حمایتی نداشتند و نمی‌دانم سر این موضوع دنبال چه چیزی بودند. ما هم به جلسه رفتیم چون به قول معروف آن را که پاک است چه منتش به خاک است. هر جا هم می‌گفتند، می‌رفتیم. در جلسه مذکور هم با نفرات حاضر صحبت و هم سرمربی و هم ما از یکدیگر حمایت کردیم چون اصلا مشکلی نبود و نمی دانم چرا این موضوع اینقدر بزرگ شد. به ما گفتند می‌دانیم شما پسرهای خوبی هستید و نگذارید پشتتان حرف دربیاید. 

1997