دلیل لغو نشدن دربی تبریز از زبان سهیل مهدی

دلیل لغو نشدن دربی تبریز از زبان سهیل مهدی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد عدم لغو دیدار دربی تبریز توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل خبری منتشر شد مبنی بر آنکه با توجه به حضور محمدرضا اخباری در اردوی تیم ملی، این احتمال وجود دارد که باشگاه تبریزی خواهان لغو بازی با ماشین‌سازی شود.

خبرگزاری فارس، در گزارشی به این موضوع اشاره کرده که بازی استقلال و شهرخودرو(پدیده) به خاطر حضور مهدی قایدی در اردوی تیم ملی لغو شده و تراکتور هم وضعیتی مشابه استقلال دارد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره این موضوع می‌گوید: «استقلال و شهرخودرو قرار بود 5 خرداد بازی کنند اما وقتی قرار شد اردوی تیم ملی از 5 خرداد آغاز شود ما بازی را لغو کردیم.»

او احتمال لغو دربی تبریز را رد می‌کند و چنین توضیحی برایش دارد: «با توجه به اینکه تراکتور باید در بازی سوپرجام بازی کند یعنی دو بازی معوقه دارد، پس نمی تواند همزمان با پرسپولیس در سوپر جام بازی کند و با ماشین سازی در لیگ. در روزی که قرار است سوپر جام را برگزار کنیم بازی استقلال و شهرخودرو را همان روز برگزار می کنیم. زمان بازی تراکتور و ماشین سازی همچنین و سایپا و فولاد را از قبل اعلام کردیم که 8 خرداد برگزار می شود. فولاد هم یک بازی معوقه از هفته بیست و دوم با نفت مسجد سلیمان دارد. پس بازی فولاد و سایپا که روز شنبه برگزار خواهد شد را نمی‌شود لغو کرد.»

9697