عکس؛ اگر هازارد لباس رم را بپوشد چه شکلی می‌شود؟

عکس؛ اگر هازارد لباس رم را بپوشد چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، بازیکن بلژیکی رئال مادرید در تابستان 2019 از چلسی راهی رئال مادرید شد. هازارد به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ رئال مادرید پا به این باشگاه گذاشت اما اکنون با گذشت دو فصل، نارضایتی های زیادی از او در این باشگاه وجود دارد و این بازیکن نتوانست بدرخشد و محبوبیتی میان هواداران به دست بیاورد و اکنون به نظر می رسد که به پایان خط خود در مادرید رسیده است.

به گزارش فوتبالی، در این روز ها نام باشگاه رم پیرامون ادن هازارد مطرح شده است و گفته می شود که این باشگاه می خواهد هازارد را در تابستان به خدمت بگیرد. ژوزه مورینیو که چندی پیش به عنوان سرمربی رم انتخاب شده بود، علاقه ویژه ای به هازارد دارد چرا که مورینیو در دوران حضور خود در چلسی هم از این بازیکن در خط حمله تیمش بهره می برد و موفقیت هایش در چلسی از جمله فتح لیگ برتر انگلیس با درخشش های هازارد گره خورده بود.

گفته می شود که رم برای جذب هازارد یک شرط ویژه هم برای رئال مادرید گذاشته است و آن هم این است که باشگاه مادریدی بخشی از دستمزد این بازیکن بلژیکی را بپردازد.

اکنون در این طرح نگاهی داریم به اینکه اگر هازارد راهی رم شود و لباس این باشگاه را بر تن کند، چه شکلی خواهد شد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی می افتد!

1470