شنانی: پیراهن کنعانی را برای یک معلول گرفتم/ ذوب آهن حتما باید در لیگ بماند

شنانی: پیراهن کنعانی را برای یک معلول گرفتم/ ذوب آهن حتما باید در لیگ بماند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن می گوید هیچ درگیری ای در آخر بازی ایجاد نشده و کنعانی برای دادن پیراهنش به او وارد رختکن ذوب آهن شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ذوب آهن در حالی که در اصفهان از حریفش پرسپولیس پیش افتاده بود در نهایت بازی را دو بر یک واگذار کرد. حسین شنانی در این خصوص گفت: بازی خوبی بود. ما به سه امتیاز فکر می کردیم و طبق صحبت های آقای حسینی برای برد رفته بودیم و نیمه اول خیلی خوب بودیم و گل هم زدیم و با روحیه به رختکن رفتیم، ولی نیمه دوم کمی عقب کشیدیم و حریف با دو، سه موقعیت گل به پیروزی رسید.
او در مورد داوری ادامه داد: در مورد داوری صحبت نمی کنم و به عنوان بازیکن دخالتی در این موضوعات نمی کنم.
این بازیکن در مورد درگیری پایان بازی گفت: از چه حرف می زنید؟ هیچ درگیری رخ نداد.
شنانی درباره اینکه چرا پیراهن حسین کنعانی زادگان را از او گرفت، گفت: ما یک فرد معلول در محله داریم. قبل از بازی از من خواست، شماره ۶ پرسپولیس را برایش بگیرم و من هم زمانی که بازی تمام شد، پیراهن کنعانی زادگان را از او گرفتم.
این بازیکن در مورد ۴ بازی سخت پشت سر هم با استقلال در لیگ و جام حذفی، گل گهر و پرسپولیس عنوان کرد: بازی های سنگینی بیرون از خانه داشتیم و متاسفانه در جام حذفی از مسابقات کنار رفتیم. من خودم بازی نکردم ولی فشار زیادی به بچه ها آمده و خیلی بابت عدم نتیجه گیری ناراحت هستیم.

مهاجم فصل گذشته مس کرمان در  پاسخ به این سوال که ذوب آهن در لیگ می ماند یا خیر گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم زیرا حق ذوب‌آهن این نیست. ما باید حتما در لیگ بمانیم. لیاقتش را داریم که بهتر از آنها باشیم. امیدوارم در ۷  بازی که ۵ تا از آنها داخل خانه است بتوانیم به پیروزی برسیم و امتیازات  کامل را بگیریم.
شنانی در پایان درمورد اینکه چرا کمتر به او بازی می رسد افزود: من تمریناتم را به خوبی انجام می دهم و تمام سعی و تلاشم را می کنم. همه چیز به نظر سرمربی بر می گردد و من هم همیشه احترام گذاشتم. امیدوارم که بتوانم به ذوب آهن کمک کنم.

6641