شنانی در گفت و گو با فوتبالی: از قبل می‌دانستم در دربی گل می‌زنم/ مطمئن باشید ذوب آهن سقوط نمی‌کند

شنانی در گفت و گو با فوتبالی: از قبل می‌دانستم در دربی گل می‌زنم/ مطمئن باشید ذوب آهن سقوط نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- گل زیبای حسین شنانی در دربی اصفهان مانع باخت ذوب آهن به سپاهان نشد.

به گزارش فوتبالی، حسین شنانی در مورد شرایط ذوب آهن بعد از شکست مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و ما برای پیروزی در دربی به زمین رفته بودیم. هفته قبلش ما ده نفره کار نساجی را در مازندران تمام کردیم و بازی را بردیم. جلوی سپاهان هم برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم ولی متاسفانه در دقایق ابتدایی گل اول را به بدترین شکل خوردیم . به خاطر اینکه در دقیقه 2 بازی گل خوردیم شیرازه تیم از هم پاشید و زمانی که خواستیم جبران کنیم اسیر ضد حملات سپاهان شدیم و بازی را واگذار کردیم.

این بازیکن درباره گل زیبایش به پیام نیازمند، این توضیح را داد: از صبح قبل از بازی احساس می کردم که اگر به میدان بروم بتوانم گل بزنم و همین اتفاق هم افتاد. حقیقتش گلزنی در دربی را خیلی دوست دارم و مطمئنا این گل لطف خدا بود که شامل حال من شد ولی حیف که نتوانستیم بازی را ببریم.

شنانی در مورد بلاتکلیفی ذوب آهن و نبود سرمربی بالا سر این تیم گفت: حیف شد که آقا رحمان را از دست دادیم زیرا مربی و انسان خیلی خوبی بود و از کار کردن با او لذت بردیم و اگر از همان هفته اول داوری‌ها به ضرر ما نبود و یکسری اتفاقات برای ما نمی‌افتاد الان در رده پنجم یا ششم جدول بودیم.

او در مورد اینکه ذوب آهن امسال در لیگ برتر می ماند یا سقوط می کند نظرش را اینگونه بیان کرد: صد در صد ذوب آهن در لیگ می ماند و ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که تیم را بالاتر بیاوریم زیرا این جایگاه ، جایگاه واقعی ذوب آهن نیست و مطمئن باشید در نیم فصل دوم جایگاه ما تغییر می‌کند و به رده‌های بالای جدول می‌آییم‌.

1122