رئال مادرید به پیشنهادات برای هازارد و بیل گوش خواهد داد

رئال مادرید به پیشنهادات برای هازارد و بیل گوش خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید آماده به فروش رساندن دو وینگر خود، ادن هازارد و گرت بیل است، تا بتواند پول کافی برای خرید ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه را فراهم کرد. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که ادن هازارد تنها بعد از 2 فصل حضور در رئال مادرید، خواهان ترک این باشگاه است. وینگر بلژیکی در سال 2019 با مبلغ 130 میلیون پوند از چلسی به لوس بلانکوس منتقل شد، اما به خاطر مصدومیت‌های پی در پی، تنها در 43 بازی با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و پنج گل نیز به ثمر رساند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، بعد از فروپاشی سوپر لیگ اروپا، کهکشانی‌ها باید با فروش بازیکنان خود مبلغ مورد نظر را برای جذب امباپه و هالند فراهم کنند. بازیکنانی همچون هازارد، بیل و حتی لوکا یوویچ در لیست فروش رئال مادرید قرار گرفته‌اند. 

رئال مادرید در لالیگا با 2 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید در رده دوم قرار گرفت و همچنین در لیگ قهرمانان نیز در مقابل چلسی متحمل شکست شد تا پس از فصل 2009/10 لوس بلانکوس موفق نشود، حتی یک جام هم کسب کند و همین موضوع سبب خشم هواداران مادریدی شده است. زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی آینده‌ای نامعلومی در این باشگاه دارد و پرز می‌داند که برای ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده، باید چند تغییر اساسی در تیم اعمال کند. 

4416