بازگشت بی‌فایده شاگردان زیدان؛ اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد

بازگشت بی‌فایده شاگردان زیدان؛ اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین هفته از رقابت های لالیگا هم برگزار شد و در این هفته از رقابت ها که کورس قهرمانی میان اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بر قرار بود در نهایت این اتلتیکو مادرید بود که توانست قهرمان رقابت ها شود. روخی بلانکو بازی خود مقابل وایادولید را با نتیجه 2 بر 1 برد و بدین ترتیب بدون توجه به نتیجه بازی رئال مادرید قهرمان این فصل رقابت های لالیگا شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در بازی مقابل ویارئال تا دقایق پایانی با نتیجه 1 بر 0 از حریف خود عقب بود اما در دقایق پایانی توانست دو گل توسط بنزما و مودریچ به ثمر رسانده و هر سه امتیاز بازی را بدست بیاورد. این کامبک بی فایده بود چرا که شاگردان سیمئونه بازی خود را برده بودند و بدین ترتیب بدون توجه به نتیجه بازی رئال مادرید قهرمان شدند.

اتلتیکو مادرید هم در ابتدا یک گل از وایادولید خورده بود اما در ادامه دو گل زد. این دو گل توسط کورئا و سوارز به ثمر رسیدند و تک گل پلانو را بدین ترتیب جواب داده و کامبک زدند و قهرمان لالیگا شدند.

این دومین بار است که اتلتیکو مادرید با سیمئونه قهرمان لالیگا می شود. بار قبلی در فصل 2013/14 بود که در آن فصل کورس رقابت در هفته پایانی میان بارسا و اتلتیکو بود.

1470