گزارش حقوقی سمیعی به هیات مدیره پرسپولیس

گزارش حقوقی سمیعی به هیات مدیره پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جریان اقدامات حقوقی مدیران این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی بعد از رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه این باشگاه حالا خبر می رسد که هیات مدیره قرمزها به محرومیت های انضباطی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال ورود کرده است. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از لایحه دفاعی باشگاه را در اختیار اعضا قرار داد تا آنها نیز در جریان جزئیات قرار بگیرند.

گزارش باشگاه پرسپولیس در خصوص این موضوع با بررسی تمام جوانب به کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال ارسال شده و تأیید تمام اعضای هیأت مدیره را نیز به همراه داشته است. معاونت حقوقی این باشگاه با ارسال نامه به کمیته استیناف نسبت به آرای صادر شده در خصوص اتفاقات دیدار با سپاهان و استقلال، مراتب اعتراض خود را اعلام کرده است.  این باشگاه در نامه 9 بندی خود، به تمام موارد مورد اعتراضش اشاره کرده تا آرای صادره در رکن عالی قضایی فدراسیون مورد بررسی دوباره قرار بگیرد. البته باشگاهها و افراد در مورد احکام قطعی و تعلیقی نمی توانند اعتراض کنند اما درباره دیگر تصمیمات که شامل جریمه های مالی می شود، می توانند به کمیته استیناف اعتراض کنند. 

آنطور که از داخل باشگاه خبر می رسد، طبق خواسته اعضای تیم و با دستور صریح مدیریت باشگاه، رسیدگی به این پرونده، توسط تیم حقوقی پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

7655